onsdag 22. april 2015

Kylling nr 3 er ankommet Ræven Klekkeri

Da var kylling nr 3 klekt også. En bitteliten racer som også ble utstøtt slik som kylling nr 2. En hard verden vi lever i og de to førstefødte var bestemt på at lillemann ikke skulle få en fin overgang. Lillemann fikk så medfart at jeg måtte ta han ut innimellom. Etter og ha plaget han første timen han var sammen med dem var han så utmattet at jeg måtte ta han ut en stund. Da sovnet han på fanget mitt inni genseren og der sov han søtt en liten stund. Etter og ha holdt på litt sånn frem og tilbake igjennom dagen ble han endelig godtatt. Jeg ble nå i allefall en god reservemor for lillemann en liten stund. Lille nurket ble sittende borte i hjørnet for seg selv en god stund før den ble godtatt, men den var jammen meg tøff som tok igjen for seg også. Juling fikk den og jammen meg ga han ikke bort litt også ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar